ورزش

سرمربی استقلال خوزستان: تیم نکونام را خوب می‌شناسم/ تمام تمرکز ما روی بازی با استقلال است

سرمربی استقلال خوزستان: تیم نکونام را خوب می‌شناسم/ تمام تمرکز ما روی بازی با استقلال است

میودراگ بوژوویچ، سرمربی استقلال خوزستان، در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، صحبت‌های خود را این‌گونه آغاز کرد: “با توجه به اینکه متأسفانه بازی قبلی را واگذار کردیم، این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد. در واقع فرصتی است تا خودمان را بازسازی کنیم. مطمئناً تیم مقابل ما، حریف ساده‌ای نیست، اما در یک مسابقه هیچ تیمی مدعی نیست و هر تیمی می‌تواند از سد مدعیان بگذرد.”

بوژوویچ با احترام به استقلال تهران افزود: “برای استقلال تهران به عنوان یک حریف احترام زیادی قائلیم، اما امیدواریم در بازی فردا نتیجه بهتری بگیریم. خوشبختانه فردا تمامی بازیکنان‌مان در دسترس هستند. از دو بازی قبلی استقلال، به‌ویژه بازی آخر که با نتیجه دو بر دو مساوی شد، شناخت خوبی داریم.”

در پاسخ به سوالی درباره مشکل گلزنی تیمش در دو هفته ابتدایی، بوژوویچ توضیح داد: “ما فرصت‌های خوبی برای گلزنی خلق کردیم، اما متأسفانه در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم. امیدواریم در هفته‌های آینده بازیکنان‌مان دقت بیشتری به خرج دهند.”

هنگامی که از او درباره اشتباه حسن پورحمیدی در بازی قبلی مقابل گل‌گهر و احتمال تعویض دروازه‌بان در بازی فردا سوال شد، بوژوویچ گفت: “ما تا زمان شروع بازی ۲۴ ساعت فرصت داریم. با همکارانم تصمیم می‌گیریم که چه بازیکنانی را بر اساس برنامه‌مان به زمین بفرستیم. من هرگز دروازه‌بان را برای گل خوردن مقصر نمی‌دانم؛ کل تیم مسئول است.”

در خصوص احتمال انتقال تمرینات تیم به تهران پس از این بازی، بوژوویچ اظهار داشت: “ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی و ادامه تمرینات بدنسازی، تمرینات را در تهران ادامه دهیم. بازی هفته چهارم ما مقابل تیم قزوین است و زمینی که داریم، برای یک تیم لیگ برتری کیفیت لازم را ندارد. مدیریت در تلاش است تا زمین بهتری پیدا کند. درباره این مسائل در زمان مناسب‌تر صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر، تمرکز ما بر بازی با استقلال است.”

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا